اقتصادی

منابع درآمد پایدار «شهر سوزا» باید تقویت شود

فرماندار شهرستان قشم گفت: وجود منابع درآمدی پایدار لازمه پیشرفت شهری است و این مولفه باید در شهر سوزا با جدیت دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم در راس هیاتی متشکل از جمعی مدیران مرتبط با مسائل مردم سوزا در این شهر حضور یافت.
فرماندار شهرستان قشم در بازدید نیم روزه از شهر سوزا با فاصله حدود 30 کیلومتری از مرکز شهرستان، پروه های عمرانی و زیرساختی این شهر را با همراهی یاسین ایمانی بخشدار شهاب و روسای ادارات بنیاد مسکن، شیلات، برق، محیط زیست، راه و بهزیستی ارزیابی کرد.
پارک کروکودیل، آلاچیق تفریحی، درمانگاه خصوصی‌‌ساز، شرکت پودر ماهی، زمین چمن مصنوعی، پمپ بنزین و شماری دیگر از پروژه ها در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و با ارائه راهکارهای لازم به منظور تسهیل مسیر تکمیل و بهره برداری، مقرر شد بخش عمده ای از طرح ها در دهه فجر امسال افتتاح شود.
حضور در جلسه شورای اسلامی شهر سوزا و بررسی مسائل و مشکلات شهری بخش دیگری از برنامه های سفر نیم روزه فرماندار شهرستان قشم و هیات همراه به این شهر بود.
محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم با تقدیر از اقدامات شهرداری و پیگیری‌های موثر شورای اسلامی شهر سوزا، اظهار داشت: وجود منابع درآمدی پایدار لازمه پیشرفت شهری است و این مولفه باید در سوزا به عنوان شهری بندری، مستعد و برخوردار از پیشینه ارزنده با جدیت دنبال شود.
فرماندار شهرستان قشم بر الزام شرکت های پودرماهی به رعایت قوانین و ضوابط محیط زیستی از سوی مراجع صدور مجوز به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی این شهر تاکید و تصریح کرد: نظارت بر فعالیت شرکت‌های فعال در محدوده شهر سوزا یک ضرورت است.
محمد محمدحسینی افزود: شیلات باید در راستای مطالبات مردمی نظارت بر صید شب چراغی را تقویت کند و در این مسیر می توان از توانمندی بسیج دریایی و جامعه محلی دغدغه‌مند بهره گرفت.
از سوی نمایندگان مردم شهر سوزا در این نشست همچنین مسائلی در حوزه بنیاد مسکن، راه، برق و بهزیستی مطرح شد که مدیران مربوطه توضیحات لازم را ارائه و مقرر شد نسبت به رفع نواقص اقدام مقتضی صورت انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا