خانه

تغییر و تبدیل های مدیریتی لازمه حیات و پویایی یک سازمان است/قدسی رفت، اکبریان آمد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تغییر و تبدیل های مدیریتی یک چرخش دایم و لازمه حیات و پویایی یک سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی در مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی این سازمان که با حضور تیم مدیران و روسای معاونت برگزار شد، بیان داشت: در دستگاه های دولتی همه پرسنل،کارشناس هستند و پست ریاست و مدیریت دائمی نیست.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های معاون سابق این مجموعه یادآور شد: معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم به دلیل حضور مهندس قدسی و تیم همراهش با سایر ادارات متفاوت بوده و این روند با حضور مهندس اکبریان تداوم خواهد داشت.
به گفته پیغامی، خدمات عمرانی و زیربنایی در جزیره، به جهت داشتن جمعیت بومی و جمعیت متحرکی که به لحاظ گردشگر پذیری و فعالیت های اقتصادی، دارای پیچیدگی های زیادی است که نیازمند همراهی همه اعضای تیم معاونت عمرانی برای حل مشکل است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در انتها ضمن خیرمقدم به معاون فنی و عمرانی جدید افزود: جزیره در این حوزه مشکلات و زخم های کهنه ای دارد و برای درمان این عقب افتادگی ها نیازمند مدیران پرانرژی و دارای تجربه است.
در ادامه این جلسه، سیدمحمد قدسی، معاون فنی و عمرانی سابق سازمان منطقه آزاد قشم نیز با تشکر از همه اعضای تیم معاونت گفت: تمامی اقدامات صورت گرفته در مدت 20 ماهه حضور من برآیندی از زحمت های همه همکاران معاونت است.
سعید اکبریان، معاون فنی و عمرانی جدید سازمان منطقه آزاد قشم نیز تاکید کرد: خدمات در حوزه فنی و عمرانی، مستقیم با زندگی مردم سر و کار دارد و جلب این رضایت، قطعا بالاترین هدف استراتژیک مدیرعامل سازمان و مجموعه معاونت است.
کوروش آموزگار، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم نیز ضمن تقدیر از زحمات سیدمحمد قدسی و خیر مقدم به سعید اکبریان یادآور شد: برای ارائه خدمات شایسته لازم است تیم مدیریتی در همه حوزه ها انسجام خود را داشته باشد.
گفتنی است، در مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، سیدمحمد قدسی پس از 20 ماه جای خود را به سعید اکبریان داد.
در این مراسم که صبح امروز شنبه 11 شهریورماه 1402 برگزار شد، جمعی از مدیران و روسای بخش های مختلف معاونت فنی و زیربنایی حضور داشتند.
اکبریان، کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی است که سابقه فعالیت به عنوان مدیرعامل سازمان عمران و توسعه رضوی، شهردار منطقه ۱۲ مشهد، قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد، شهردار بازار تهران، معاون سازمان عمران و بهسازی استان فارس و مدیریت بافت فرسوده مشهد را در کارنامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا