آخرین خبرها

پایداری شبکه انتقال برق در قشم افزایش یافت

مدیر شبکه برق شهرستان قشم از عملیات شستشوی ۴۰۰ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط در جزیره قشم و هنگام با هدف پیشگیری از حوادث و خاموشی‌های ناخواسته خبر داد و گفت: پایداری شبکه انتقال برق با این شیوه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم، سلمان درسخوان اظهار داشت: این عملیات با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، ارتقای رضایت‌مندی مشترکان و تسهیل در مدیریت بحران انجام شد.

وی با اعلام اینکه شستشوی 400 کیلومتر شبکه فشار متوسط به مدت سه روز انجام شد، ادامه داد: کاهش مدت زمان خاموشی، تحقق اقتصاد مقاومتی با بالا بردن ضریب اطمینان شبکه و کاهش خاموشی گذرا هم از دیگر اهداف مانور بحران با رویکرد شستشوی شبکه و شاخه‌زنی درختان مزاحم بود.

مدیر شبکه برق شهرستان قشم گفت: در این عملیات که با حضور 21 نیرو در قالب هشت اکیپ و با استفاده از هشت دستگاه خودرو عملیاتی انجام شد، شاخه‌های مزاحم 252 اصله درخت نیز هرس گردید.

به گفته وی، این عملیات سه روزه با همکاری فرمانداری‌های قشم و بندرخمیر، سازمان منطقه آزاد، پلیس انتظامی، شهرداری و فضای سبز و آتش‌نشانی قشم و درگهان انجام شد.

شهرستان قشم با حدود 150 هزار نفر جمعیت متشکل از جزایر قشم، هنگام و لارک به عنوان یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا