اقتصادی

راه‌اندازی سامانه صدور مجوز کسب‌وکار حوزه شیلات و کشاورزی مناطق آزاد در قشم برای نخستین‌بار

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی سامانه صدور مجوز کسب و کار حوزه های شیلات و کشاورزی مناطق آزاد برای نخستین بار در قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، مریم نوری بالانجی با بیان این خبر، اظهار کرد: پس از برگزاری چندین جلسه کارگروه تخصصی شیلات و کشاورزی در شورایعالی مناطق آزاد کشور، قشم به عنوان پایلوت راه اندازی سامانه های صدور مجوز کسب و کار حوزه های شیلات و کشاورزی به عنوان حکمران نه کاربر انتخاب شد.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته با نهایی شدن و اجرای مصوبات این کارگروه، فرآیندهای سرمایه گذاری در حوزه شیلات و کشاورزی تمامی مناطق آزاد کشور بویژه در منطقه آزاد قشم به عنوان نخستین و بزرگترین جزیره شیلاتی کشور، تسهیل و تسریع می شود.
مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: راه اندازی این سامانه ها در راستای اجرای قانون ماده 65 احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، رفع دوگانگی مدیریت در حوزه شیلات و کشاورزی و تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری این حوزه در جزیره قشم خواهد بود.
نوری بالانجی در پایان خاطرنشان کرد: اعمال حاکمیت منطقه آزاد قشم در عرصه‌های این جزیره موجب رفع مسئله دوگانگی حاکمیت و مانع سرگردانی سرمایه‌گذاران این حوزه در جزیره قشم می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا