گردشگری

فعالیت سایت پرواز در جزایر ناز از سرگرفته می‌شود

سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از پیگیری برای رفع مشکلات و آغاز فعالیت مجدد سایت پرواز جزایر ناز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از سازمان منطقه آزاد قشم، سید مسعود موسوی، افزود: با پیگیری صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با اعضای شورای تأمین شهرستان قشم، فعالیت در این سایت تفریحی‌ورزشی مجدد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت سایت ناز و به‌منظور نظارت بر چگونگی فعالیت‌های هوانوردی مقرر شد خلبانان زیر نظر مؤسسه فرهنگی ورزشی رضوان گستر آسمان قشم و مدرسه ورزش‌های هوایی و آبی بادبانی قشم به ارایه خدمات به گردشگران و مسافران اهتمام ورزند.

سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: همگرایی دستگاه‌های دست‌اندرکار و استاندارسازی این مراکز با ایجاد اطمینان خاطر و امنیت در بین گردشگران می‌تواند به بهره‌برداری از پتانسیل‌های تفریحی و ورزشی درزمینهٔ گردشگری کمک کند.

موسوی توضیح داد: تا این لحظه با استقبال خوب گردشگران جزیره، تمام تلاش خود را به‌کاربرده‌ایم تا لحظاتی بی‌نظیر بر فراز آسمان قشم  برای علاقه‌مندان به ورزش‌های هوایی خلق کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا