اجتماعیسیاسی

در دولت سیزدهم قدرت در دست مردم است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در دولت مردمی، رعایت حقوق عامه و فعالیت در چارچوب شرایط قانونی و زیست‌محیطی یکی از وظایف مورد تأکید سرمایه‌گذاران است.

به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح الهی در جلسه دیدار با اعضای شورای اسلامی روستای گوری بیان داشت: در دولت سیزدهم قدرت در دست مردم است و نباید هیچ‌گونه نگرانی بابت تضییع حقوق از سوی هیچ بخشی را داشته باشند.
وی با اشاره به فعالیت سرمایه‌گذاران حوزه شیلات در جزیره خاطرنشان ساخت: ما خواستار تغییر تدریجی سیستم پرورش میگو از روش سنتی به روش متراکم، از سوی فعالان شیلاتی جزیره هستیم زیرا این شیوه پرورش یکی از بدترین روش‌ها در مبحث تولیدات شیلاتی است.
به گفته فتح الهی، سیاست جاری سازمان منطقه آزاد قشم، صدور مجوز به فعالیت‌های پرورش میگو به شیوه سنتی را رد کرده و ادامه کار سرمایه‌گذاران در این حوزه را منوط به رعایت اصول قانونی و زیست‌محیطی، رعایت حریم دریا و جاده و مؤکدا رعایت حقوق عامه مردم کرده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تأکید کرد: هر سرمایه‌گذاری که در این چارچوب حرکت نکند، مشمول ابطال مجوز و قراردادهای فعالیتی می‌شود.
گفتنی است، در جلسه دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعضای شورای اسلامی روستای گوری بخشی از مشکلات این روستا در حوزه‌های اجتماعی، سلامت و رفاهیات ساکنان این روستا، مورد گفتمان قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا