اجتماعی

تقدیر از جوان قشمی رتبه برتر کنکور دکتری

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم از میلاد ملاحی لافتی، جوان نخبه قشمی که موفق به کسب رتبه برتر کنکور دکتری شده است، تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبرقشم، سیدمحمد حسینی در نشست صمیمی با این جوان نخبه ابراز کرد: جوانان نخبه و متخصص قشم جزو سرمایه‌های انسانی جزیره به حساب می‌آیند و باید تمام مسوولان قدر این سرمایه‌ها را بدانند.
وی ادامه داد: امیدواریم هرکدام از جوانان با استعداد جزیره و کشور که برای کسب علم راهی دیاری دیگر می‌شوند، در زمان به ثمر نشستن تلاش‌ها با خدمت به زادگاه و مردمان این سرزمین ذکات علم خویش را بپردازند.
حسینی تصریح کرد: ایجاد بستر برای حفظ سرمایه‌های انسانی توسط مسوولان و تعهد جوانان به خدمت به کشور و دیار خویش آینده روشنی رابرای این مرز و بوم رقم خواهد زد.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم از میلاد ملاحی لافتی درخواست کرد با تعامل با واحدهای آموزشی سازمان و جزیره، روش‌های تحصیلی و مطالعاتی خود را در قالب یک مدل آموزشی به سایر جوانان جزیره ارائه دهد تا دیگران هم بتوانند از این تجربه‌های ارزنده بهره ببرند.
بنابراین گزارش، میلاد ملاحی لافتی موفق به کسب رتبه 8 کنکور دکتری و رتبه کل یک در رشته شیمی دارویی شده و در آیین تقدیر از وی مدیر منابع انسانی سازمان نیز حضور داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا