گردشگری

حضور گردشگران در روستاهاي جزيره بار ترافيكي شهر قشم را كاهش داده است

رييس كميته هماهنگي امور مناطق ستاد اجرايي خدمات سفر قشم گفت: امسال اقدامات مشترك خوبي توسط سازمان منطقه و دهياري هاي به منظور آماده سازي روستاها براي پذيرايي از گردشگران نوروزي انجام شده و توزيع گردشگران در روستاها بار ترافيكي شهر قشم را كاهش داده است.
به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، وحيد جابری با اعلام اين مطلب اظهار كرد: تمام امكانات روستاها براي پذيرايی از گردشگران بسيج شده و خوشبختانه تمام روستاها با حداكثر ظرفيت در حال ارائه خدمت به گردشگران هستند.
وي ادامه داد: هم اكنون اسكان گردشگران در خانه هاي بوم گردي، كمپ پارك هاي و پارك هاي موقت روستايي از شرق تا غرب جزيره در جريان است.
تامين اقلام اساسي از جمله آب، نان، ميوه و مرغ تنظيم بازاري با نحو مطلوب انجام شده و در هم اكنون با وجود افزايش ورود گردشگر به جزيره مشكل خاصي در ارائه خدمات وجود ندارد.
به گفته جابري، امروز 20 تن مرغ تنظيم بازاري در جزيره توزيع شد و با توجه به توزيع 15 تن مرغ در روزهاي گذشته هم اكنون شرايط با ثبات است.
رييس كميته هماهنگي امور مناطق ستاد اجرايي خدمات سفر قشم، تامين آرد براي نانوايي ها سراسر جزيره با توجه به كاركرد روزانه هر نانوايي انجام مي شود و سهميه فوق العاده آرد هم تامين شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا