اقتصادی

توزیع منظم کالاهای تنظیم بازار ویژه نوروز در قشم

رییس کمیته امور اصناف و تنظیم بازار ستاد سفر قشم از ادامه روند توزیع کالاهای موردنیاز مردم در ایام تعطیلات نوروزی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، هرمز امیری بابیان این مطلب اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز، توزیع چند نمونه کالای اساسی همچون مرغ منجمد، برنج، شکر و روغن در دستور کار این کمیته قرارگرفته است.
وی ادامه داد: از 25 اسفند سال گذشته، 75 تُن مرغ منجمد باقیمت هر کیلوگرم 20 هزار تومان به همراه 14 تُن روغن، 23 تُن برنج و 50 تُن شکر باقیمت مصوب وارد و در حال توزیع است.
به گفته رییس کمیته امور اصناف و تنظیم بازار ستاد سفر قشم، هیچ‌گونه محدودیتی درزمینه توزیع این اقلام وجود ندارد و تا پایان تعطیلات نوروزی در صورت نیاز، آماده واردات و توزیع 70 تُن برنج و 50 تُن شکر هستیم.
وی یادآور شد: یکی از فروشگاه‌های مرکزی فروش میوه و تره‌بار شهر قشم، از ابتدای تعطیلات پایان سال برای عرضه میوه باقیمت مصوب انتخاب ‌شده که همه‌روزه وظیفه پرتقال، سیب‌درختی، کیوی و پیاز و سیب‌زمینی را دارد.
امیری گفت: قیمت سیب‌درختی، پرتقال، کیوی و سیب‌زمینی در این فروشگاه به قیمت هر کیلو 15 هزار تومان و پیاز به قیمت 3 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.
وی با اشاره به استقبال بسیار خوب سفر به قشم از سوی مردم نقاط مختلف کشورمان در نوروز 1401، افزود: خوشبختانه علیرغم شلوغ بودن جزیره، با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده، هیچ کمبودی درزمینه اقلام ضروری و میوه و تره‌بار نداشته‌ایم.
رییس کمیته امور اصناف و تنظیم بازار ستاد سفر قشم گفت: درزمینه تأمین آرد موردنیاز واحدهای نانوایی‌ نیز با مشارکت فرمانداری، اداره غله و جهاد کشاورزی قشم، هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و دو باب نانوایی در شهر قشم هم به‌صورت شبانه‌روزی مشغول طبخ نان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا