آخرین خبرهااجتماعیایران

فقط وضعیت قشم و پارسیان در هرمزگان «قرمز» است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهرهای قرمز هرمزگان در وضعیت کرونا کاهش یافتند و اکنون فقط پارسیان و قشم قرمز هستند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس، حسین فرشیدی در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: شمار شهرهای قرمز استان هرمزگان کاهش یافته است و کل استان نیز از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی افزود: فقط دو شهر قشم و پارسیان در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارند که امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد بهبود وضعیت کرونا در این شهرها نیز باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنان بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت و تمامی مراکز و مراجع پزشکی دنیا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در کنار شستن دست‌ها می‌تواند سبب کاهش ابتلا به کرونا شود.

فرشیدی از هیأت‌ها نیز خواست همان‌طور که در شب‌های اخیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به طور جدی در دستور کار داشته‌اند، این اصل مهم در مهار بیماری کرونا را در روزها و شب‌های آینده بخصوص در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز مورد توجه قرار دهند تا بتوانیم در هفته‌های آینده شاهد تداوم کاهش شمار مبتلایان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا