ورزشی

درخشش ورزشکاران قشم در مسابقات بین‌المللی یوگا

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از درخشش و کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران جزیره در مسابقات بین المللی یوگا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی با اعلام این خبر گفت: مسابقات بین المللی یوگا به صورت انلاین به میزبانی مشترک ترکیه، فرانسه و آمریکا در سه سبک آسانا، فلو و آرتیستیک برگزار شد و ورزشکارانی از سراسر دنیا در این مسابقات شرکت کردند.
وی ادامه داد: چهار شرکت کننده نیز از جزیره قشم در این مسابقات حضور داشتند که نتیجه تلاش آنها منجر به کسب 7 مدال در سبک های مختلف شد.
به گفته حجت‌الاسلام حسینی، سهیل سخاوتی راد موفق شد در هر سه سبک مدال کسب کند و در سبک فلو مدال طلا، در آرتیستیک مدال نقره و در آسانا مدال برنز گرفت.
مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: ریحانه میرزاجانی سروندانی با مدال آوری در دو سبک، موفق شد در آسانا مدال نقره و در آرتیستیک مدال برنز کسب کند.
وی یادآور شد: عرشیا سخاوتی نیز در این مسابقات در سبک فلو مدال برنز را به گردن آویخت و سپهر معاونی هم موفق به کسب مدال برنز در سبک آرتیستیک شد.
مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تاکید کرد: با توجه به استقبال و استعداد نوجوانان و جزیره قشم از ورزش یوگا در تلاش هستیم با توسعه این ورزش در جزیره به پرورش توانایی هایی نوجوانان کمک کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا