آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

مشارکت ۱۰۰ میلیون ریالی دفتر امام جمعه قشم در رزمایش مواسات

اهدای ۶۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۴۰ میلیون ریال غیرنقدی به قرارگاه رزمایش مواسات از سوی دفتر امام جمعه قشم، گامی برای سرعت بخشیدن به عملیات کمک رسانی و تشویق عموم مردم جهت مشارکت در این رزمایش است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا ،امام جمعه قشم روز جمعه در دومین نشست قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات گفت:  مشارکت در این امر خیر هرچند با پرداخت مبالغ اندک، می تواند آثار مخرب ناشی از شیوع کرونا بر معیشت و اقتصاد خانواده ها را کاهش دهد.

حجت الاسلام میثم تارم افزود: تمامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی دریافتی در این رزمایش براساس خواسته اهدا کنندگان توزیع و هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: شماره حساب «۱-۷۸۷۰۶۶۱-۱۰» با شماره شبای «IR۰۴۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۱۱۷۸۷۰۶۶۱۰۰۱» و شماره کارت «۷۳۶۶-۱۱۵۹-۷۲۱۱-۵۰۴۱» به نام «قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان قشم» نزد بانک رسالت آماده دریافت کمکهای مردمی است.

فرمانده قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مومنانه قشم خاطرنشان کرد: با ارسال کمک‌های مردمی و خیران نیک اندیش به شماره حساب مرکزی قرارگاه، توزیع عادلانه و نیز بازتاب ملی و بین المللی آن با سهولت انجام خواهد شد.

ویروس کرونا موسوم به « کووید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

طبق آخرین آمار اعلام شده در ظهر جمعه فروردین، ۷۹هزار و ۴۹۴ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شدند و از این بین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا