دسته‌بندی نشده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

راه اندازی وب‌سایت پروانه معرف هنرمندان نوظهور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی اپلیکیشن و وب سایت پروانه باهدف شناسایی و معرفی هنرمندان سراسر کشور توسط صندوق اعتباری هنر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری با اعلام این خبر عنوان داشت: این وب سایت فضایی مناسب برای معرفی و ارایه توانمندی‌ها و سوابق هنرمندان است تا با ساخت پروفایل هنری ویژه خود، گالری فعالیت های خود را در اختیار علاقمندان قرار داده و آن ها را قیمت گذاری و به فروش برسانند.
وی ادامه داد: هنرمندان جزیره نیز می‌توانند با عضویت در وب‌سایت پروانه www.iparvaneh.ir  از مزایای آن شامل فضای اختصاصی معرفی هنرمند، ارائه سوابق و توانمندی‌ها، فضای اختصاصی فروش آثار هنری و خدمات تجاری کسب و کار‌های هنری بهره‌مند شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به این مطلب که این وب سایت به منظور حمایت از هنرمندان نوظهور که با داشتن آثاری با سطح کیفی بالا، در معرفی و فروش آثار خود چندان موفق نبودند، راه اندازی شده، گفت: خدمات پروانه از آثار این هنرمندان پشتیبانی کرده و در عین حال فضایی رقابتی برای آنان فراهم می کند تا از طریق یک رقابت سالم، سطح کیفیت آثار خود را ارتقا داده و برای حضور در بازار‌های بین‌المللی آماده شوند.
گفتنی است،همه هنرمندان قشمی عضو صندوق اعتباری هنر می‌توانند در سایت پروانه ثبت‌نام کرده و پس از ثبت‌نام عضویت خود را به  اطلاع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا