گردشگری

بسیج امکانات دهیاری ها برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی / 20 نانوایی کشیک در سطح جزیره خدمات شبانه روزی ارائه می دهند

رییس کمیته امور شهرداری ها و دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آمادگی کامل تمامی دهیاری های سطح جزیره قشم بویژه دهیاری روستاهای هدف گردشگری در ایام نوروز جهت خدمت رسانی به گردشگران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، وحید جابری با بیان این مطلب، افزود: تمام امکانات روستاها برای پذیرایی از گردشگران بسیج شده و خوشبختانه روستاها با حداکثر ظرفیت در حال ارائه خدمت به گردشگران هستند.
وی ادامه داد: تامین اقلام اساسی از جمله آب، نان، میوه، مرغ تنظیم بازاری و سوخت مورد نیاز جزیره با نحو مطلوب انجام شده و مذاکرات با سایر دستگاه ها جهت تامین نیاز احتمالی با افزایش حضور گردشگران نیز صورت گرفته است.
رییس کمیته امور شهرداری ها و دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: 6 نانوایی کشیک در شهر قشم و 14 نانوایی کشیک در سطح جزیره جهت ارائه خدمت به گردشگران به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به فعالیت می پردازند.
به گفته جابری؛ همچنین برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران در حوزه تامین نان مورد نیاز، دو نانوایی سیار در شهر قشم و یک نانوایی سیار نیز در شهر درگهان مستقر شده اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت خوبی از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و دهیاری های سطح جزیره به منظور آماده سازی روستاها برای پذیرایی از گردشگران نوروزی انجام شده و توزیع گردشگران در در تمامی نقاط جزیره و کاهش بار ترافیکی شهر قشم انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا