آخرین خبرهااجتماعیاخبار مهمگزارش

منازل شهر قشم پلاک دار شدند/ پایان سردرگمی مردم قشم در عصر فناوری‌های نوین

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز طرح پلاک دار شدن منازل شهر قشم در دو فاز جداگانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم، فرج طهماسبی دیزج  اظهار داشت: در فاز نخست اجرای این طرح، منازل چهار شهرک سام و زال، نریمان، بوستان و گلستان صاحب پلاک خواهند شد که عملیات نصب پلاک‌ در دو شهرک سام و زال و نریمان از حدود یک ماه پیش آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه سازمان منطقه آزاد قشم برای اجرای این طرح، یک‌ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است، افزود: با اتمام فاز نخست این طرح، عملیات پلاک گذاری در شهرک سیستان و بافت قدیم شهر قشم هم آغاز خواهد شد.

به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، این طرح تا دو ماه آینده با هدف پایان دادن به سردرگمی مردم به پایان می‌رسد.

طهماسبی افزود: تمام پلاک‌ها خریداری شده و براساس نقشه نقاط مختلف شهر، کدگذاری، پلاک بندی و شمار زوج و فرد هر پلاک هم بر روی آن درج شده است و مجری طرح در حال نصب آن در شهرک‌های چهارگانه سام و زال، نریمان، بوستان و گلستان می‌باشد.

شایان ذکر است، شهر قشم یکی از معدود شهرهای کشور است که واحدهای مسکونی، خدماتی و تجاری آن تاکنون بدون پلاک بوده و این مسئله مشکلات زیادی برای کارکنان اداره پست، سرویس‌های خدمات عمومی و همچنین برای ساکنان این شهر در زمان دادن آدرس به فامیل و آشنایان به همراه داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا