اجتماعی

مناطق آزاد باید پایگاه تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید باشند

امام جمعه شهرستان قشم گفت: شعار مهار تورم و رشد تولید به فرمایش مقام معظم رهبری، نقشه راه ما در سال جدید است و مناطق آزاد باید پایگاه اصلی تحقق این شعار باشد.
به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، در آیین تکریم از خدمات افشار فتح الهی و معارفه عادل پیغامی به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: در زمان مدیریت دکتر فتح الهی، اصلاحات و اقدامات زیادی همچون راه اندازی مجدد ساخت پل خلیج‌فارس و توسعه هایی در حوزه زیرساختی اتفاق افتاد که نماد عملکرد انقلابی و اسلامی وی است.
وی ادامه داد: کارهای خیر، مردمداری، ادب سیاسی، مشورت پذیری، حمایت از کارهای فرهنگی، تعامل کاری از خصوصیات شایسته دکتر فتح الهی است.
به گفته حجت الاسلام حاجبی دکتر پیغامی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم چهره ای فرهیخته و دانشگاهی است که می تواند به توسعه قشم بیش از پیش کمک کند.
امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: فرهنگ جامعه نباید تابع اقتصاد باشد و در قشم بیش از 330 مسجد، 8 حوزه علمیه و 11 دانشگاه داریم که منشاء تولید فرهنگ انقلابی هستند.
در بخش دیگری از این آیین امام جمعه شهر طبل گفت: دکتر فتح الهی در دوران سکانداری منطقه آزاد قشم اقدامات بزرگی انجام داد و مردی متواضع، صادق و با اخلاص بود و مردم جزیره قدردان زحمات ایشان هستند.
شیخ محمدصالح امینی ادامه داد: دکتر پیغامی نیز چهره ای شناخته شده و ملی هستند و امیدواریم روند خدمت گزاری به مردم در دوران تصدی گری ایشان ادامه پیدا کند.
به گفته امام جمعه شهر طبل مردم قشم به نظام و رهبری وفادار هستند و امیدواریم که حل مشکلات جزیره با روند هرچه پرسرعت تری ادامه پیدا کند.
مدیر مدرسه علوم بندرلنگه نیز در آیین گفت: دکتر فتح الهی گام های اساسی برای ارتقای قشم آغاز کرد و جابجایی ایشان برای مردم سنگین است اما جایگزین ایشان چهره ای فرهیخته و ملی و آشنا به جزیره است که نگرانی ها را برطرف می کند.
شیخ محمدعلی امینی ادامه داد: آغاز ساخت پل خلیج فارس و بزرگراه های جزیره و پروژه مسکن جوانان امید را دل مردم زنده کرد و امیدواریم این پروزه ها ادامه پیدا کنند.
وی تصریح کرد: آمادگی هرگونه همکاری صمیمانه با مدیرعامل جدید را داریم و از دبیرخانه تقاضا داریم با حمایت جدی از ایشان موجبات حل مشکلات جزیره را فراهم آورند.
شیخ محمدعلی امینی استفاده از نیروهای کارآمد، برنامه ریزی صحیح و بلندمدت و غنیمت شمردن فرصت های موجود را از مهمترین عناصر برای دستیابی به پیشرفت و توسعه برشمرد.
بنابراین گزارش، آیین تکریم از خدمات افشار فتح الهی و معارفه عادل پیغامی به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور حجت الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان، شیخ محمد صالح امینی، امام‌جمعه شهرطبل، شیخ محمد علی امینی، مدیر مدرسه علوم دینی بندر لنگه، محمد محمدحسینی تختی، فرماندار شهرستان، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، اعضای شورای تامین، فرماندهان انتظامی و نظامی و جمعی از مسوولان شهرستان، معاونان، مدیران و کارمندان سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا