آخرین خبرهااقتصادی فرماندار قشم خبر داد: 

اشتغالزایی در قشم با اتکا بر پرورش آبزیان

فرماندار شهرستان قشم گفت: اقدامات مشترکی از سوی مدیران اجرایی و سازمان منطقه آزاد قشم برای شکوفاسازی ظرفیت های این حوزه در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، علیرضا نصری روز شنبه در نشست مشترک با مدیر کل شیلات هرمزگان، جذب سرمایه گذار برای توسعه پرورش ماهی و میگو در جزیره قشم را یکی از مهم ترین راهکارهای اشتغالزایی و رونق کسب و کار برشمرد.

وی با اشاره به نقش تعامل سازنده مدیران ارشد شهرستانی در بهره‌وری حداکثری از ظرفیت‌ها برای ارتقاء سطح رفاه عمومی در جامعه، تصریح کرد: قرار گیری و انسجام دو مجموعه فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم در کنار یکدیگر ظرفیت ارزنده‌ای برای فراهم ساختن مقدمات و کمک به سرمایه گذاری در این حوزه پر منفعت فراهم آورده‌ است.

فرماندار قشم، تاکید استاندار هرمزگان بر شکوفاسازی ظرفیت های این عرصه را پشتیبان و تسهیل‌گر اقدامات انجام شده دانست و اظهار کرد: بکار گیری همه ظرفیت ها برای بهره گیری از پتانسیل و منابع شهرستان در جهت تولید و اشتغال مورد اهتمام ویژه کارگزاران دولت تدبیر و امید می باشد.

نصری با بیان اینکه نیاز امروز جامعه نگاه به منابع داخلی، استقبال از سرمایه گذاران و فراهم ساختن زمینه تولید و اشتغال است، از همبستگی و عزم جدی کارگزاران دولت اعم از مدیران اجرایی و سازمان منطقه آزاد برای تحقق آن خبر داد.

او در ادامه به تعهد استان هرمزگان مبنی بر تولید ۳۰۷ هزار تن ماهی و میگو تا پایان برنامه ششم توسعه اشاره و ابراز داشت: سهم شهرستان قشم تولید ۹۶ هزار تن ماهی و میگو می باشد که پیگیری های لازم در راستای تحقق آن انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا