آموزشی

برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان تمام دستگاه های اجرایی شهرستان

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری بیش از 2 هزار 500 “نفرساعت” دوره آموزشی برای کارکنان سازمان وسایر دستگاه های اجرایی شهرستان توسط سازمان منطقه آزاد با استفاده از اساتید مجرب کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، کوروش آموزگار با اعلام این مطلب بیان داشت: این دوره ها که مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشوری می باشد، با هدف ارتقای توانمندی نیروهای اداری و عملیاتی جزیره برگزار می شود.

وی ادامه داد: رشد توانمندی، تخصص و دانش همزمان کارکنان سازمان و سایر دستگاه های اجرایی موجب افزایش تعامل و هم افزایی فی مابین دستگاه های خدمت رسان در جزیره خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: انتخاب سرفصل های آموزشی براساس نیازسنجی های انجام شده از سوی مدیریت های سازمان و دستگاه های مربوطه انجام می شود و هریک از اداره ها و مدیریت ها می توانند دوره آموزشی مورد نیاز خود را به ما اعلام کنند.

به گفته آموزگار، تلاش می کنیم دوره های آموزشی در دو حوزه ارتقای مهارت فردی و افزایش توانمندی تخصصی و اداری پیش ببریم و تاکنون 356 تن از شاغلان دستگاه های اجرایی در این دوره ها شرکت کرده اند.

وی اظهار داشت: تاکنون 17 دوره برآمده از نیازسنجی ها برگزار و برنامه ریزی های لازم به منظور برگزاری 8 دوره تخصصی دیگر تا پایان شهریورماه انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا