آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشدهورزشی در راستای پویش ورزش در خانه؛

چالش حرکات ورزشی بدنسازی در خانه در قشم برگزار شد

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در راستای پویش ورزش در خانه در زمان اعلام قرنطینه و تعطیلی اماکن ورزشی جزیره قشم، چالش حرکات ورزشی بدنسازی در خانه در این جزیره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم جلیل حقگویان با اعلام این مطلب افزود: این چالش در پنج بخش و پنج زمان معین انجام شد و شامل حرکات شنا، دراز و نشست، حرکت صلیب استقامتی، اسکات و شکم کوهنوردی بود. 
وی با اشاره به اینکه هیات بدنسازی و پرورش اندام منطقه آزاد قشم این چالش را از تاریخ ۲۵ فروردین تا  ۱۵ اردیبهشت ماه جاری برگزار کرد، یادآور شد: با پایان یافتن مهلت شرکت در این چالش، سه نفر اول تا سوم درهر بخش توسط  داوران این هیات برگزیده شدند.     
حقگویان سه نفر برگزیده این چالش را در بخش شنا به ترتیب عادل اسلامی جوزانی، علیرضا اسلامی جوزانی و علیرضا درویشی، در بخش  دراز و نشست عادل اسلامی جوزانی، وحید اسلامی جوزانی و پیام ایرانپور و در بخش  صلیب استقامتی 
فاطمه صدری راد، فیصل اسلامی جوزانی و عادل اسلامی جوزانی اعلام کرد.
به گفته وی پیام ایرانپور، علیرضا اسلامی و نسرین صدری نیز در بخش اسکات و پیام ایرانپور، عادل اسلامی و مریم بزرگپور هم در بخش شکم کوهنوردی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این چالش برگزیده شدند.
سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از تلاش های محمد پرون رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام منطقه آزاد قشم در برگزاری این چالش اعلام کرد که مبلغ یک میلیون ریال از طرف این هیات به هریک از نفرات برگزیده این چالش اهداء شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا