سلامت با حضور دکتر افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم؛

آغاز به کار دومین درمانگاه صحرایی فوق تخصصی دندانپزشکی در جزیره قشم

دومین درمانگاه صحرایی فوق تخصصی دندانپزشکی با همکاری قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و با حضورسرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در جزیره، به مرکزیت مرکز جامع سلامت روستای گوری، آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در این مراسم ضمن تقدیر از قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه برای کمک به استقرار این تیم تخصصی اظهار داشت: دندانپزشکان متخصصی از سراسر کشور در این درمانگاه به ارائه خدمات عمومی و تخصصی به ساکنان غرب جزیره مشغول هستند.
وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان توسط این تیم 40 نفره گفت: نخستین درمانگاه صحرایی با اعضای این تیم به همراه 20 یونیت دندانپزشکی پرتابل، به مرکزیت روستای طولا در جزیره برپا شد که با استقبال بالایی همراه بود.
به گفته فتح الهی، بیش از 3 هزار مورد خدمات درمانی در بخش های مختلف درمان دهان و دندان، در مرحله نخست استقرار این درمانگاه صجرایی، به انجام رسیده و پیش بینی می شود در مرحله دوم نیز بالغ بر 3 هزار مورد خدمات درمانی به مردم ارائه شود.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از مردم غرب جزیره و روستاهای اطراف روستای گوری دعوت کرد تا با مراجعه به پایگاه سلامت روستای گوری از این خدمات بهره مند شوند.
گفتنی است، تیم پزشکی درمانگاه صحرایی فوق تخصصی دندانپزشکی آماده ارائه خددمات در بخش های کودکان، ترمیمی، عصب کشی، جراحی و رادیوگرافی به مردم جزیره است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا