گردشگری

استقرار 30 بلد محلی در غرفه های گردشگری سطح جزیره قشم

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: 30 بلد محلی آشنا با جاذبه های گردشگری جزیره قشم با هدف معرفی ظرفیت های طبیعی و گردشگری جزیره در ایام نوروز فعالیت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، حجت الاسلام محمد سعید آخوندی در جلسه هماهنگی با بلدهای محلی جزیره قشم، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این 30 بلد محلی در 11 غرفه واقع در مبادی ورودی، پارک ها و نقاط گردشگری جزیره مستقر می شوند.
وی ادامه داد: این غرفه ها، جهت فرهنگسازی سفر و با هدف تسهیل فرآیند معرفی جاذبه های فرهنگی، طبیعی و گردشگری به گردشگران نوروزی در مبادی ورودی جزیره و نقاط گردشگرپذیر دایر شده است.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بلدهای محلی حاضر در تعطیلات نوروزی قشم، با شرکت در دوره های آموزشی، آشنایی کامل با قوانین و مقررات را پیدا کرده اند.
به گفته آخوندی؛ راهنمایان گردشگری و بلدهای محلی با شناخت نسبی از جنبه های مختلف گردشگری جزیره، سهم عمده ای در ایجاد جذابیت بومگردی دارند و آشنایی با فرهنگ، زبان و گویش می تواند ارتباط بهتری با جامعه محلی جزیره برقرار کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جزیره زیبای قشم بواسطه فرهنگ غنی مردمان آن، می تواند یکی از سالم ترین مقاصد گردشگری برای هموطنان باشد.
گفتنی است، شهرستان قشم با یک هزار و 491 متر مربع وسعت به عنوان یکی از مهمترین نقاط گردشگری ایران عزیز، در جنوب کشور قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا