آخرین خبرها

توسعه متوازن در جزیره‌ی قشم قابل تقدیر است

عضو هیات فتوای اهل سنت جنوب کشور گفت: اقدامات عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در این جزیره به ویژه در حوزه‌ی توسعه‌ی متوازن روستایی شایسته تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا،شیخ محمدعلی امینی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد افزود: این سازمان در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، گردشگری اقداماتی انجام داده است که تا سال‌ها و برای نسل‌های آینده موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: این فعالیت‌ها برای ساکنان جزیره قابل احساس است و با اطلاع رسانی دقیق و بیشتر می‌توان آگاهی مردم را افزایش داد.

عضو هیأت فتوای اهل سنت جنوب کشور ادامه داد: برخی دستورالعمل‌ها طی ماه‌های گذشته در مسیر فعالیت بازرگانان و تجار قشم دشواری ایجاد کرد که با درایت و رایزنی مسوولان مربوط، این مشکلات تا حدودی رفع شد.

وی بیان کرد: مردم به پیشرفت و آبادانی جزیره قشم علاقه‌مند هستند و می‌خواهند با استفاده از امکانات خدادادی در مسیر توسعه جزیره قدم بردارند.

امینی با بیان اینکه باید فعالیت‌ها و اهداف سازمان منطقه‌ی آزاد به صورت صادقانه در اختیار مردم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اگر مردم بدانند این فعالیت‌ها برای ایجاد توسعه، اشتغالزایی و رونق جزیره است، از آن استقبال می‌کنند.

این دیدار با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، شیخ محمد علی امینی امام جمعه اهل سنت و هیأتی از معتمدین جزیره قشم و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا