آموزشی

۱۲۶۷ کلاس درس در قشم آماده آغاز سال تحصیلی جدید شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: یکهزار و ۲۶۷ کلاس درس برای سال جدید تحصیلی در سرتاسر این جزیره ساماندهی شده که پیش بینی می‌شود تا اول مهر این رقم به یکهزار و ۲۸۰ کلاس درس برسد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، حسین رنجبر گلشواری با اشاره به آماده سازی ۲۱۹ مدرسه اعم از دولتی و غیر دولتی برای سال تحصیلی جدید در این جزیره افزود: از اول خرداد تاکنون در مقاطع مختلف تحصیلی ۳۲ هزار و ۷۱۰ دانش آموز در مدارس سرزمین آب و آفتاب ثبت نام شده اند که پیش بینی می‌شود تا مهر ماه این رقم به ۳۲ هزار و ۸۱۰ نفر برسد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود سه هزار و ۷۳۸ نوآموز قشمی از اول مهر وارد مراکز کودکستان (پیش دبستانی) و سه هزار و ۶۲۴ کلاس اولی در این شهرستان مرزی راهی مدارس شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به ثبت سفارش و ویرایش کتاب های درسی در سامانه اضافه کرد: ۲۹ هزار نفر معادل ۹۱درصد دانش آموزان تاکنون در سرتاسر این جزیره اقدام به ثبت سفارش کتاب کرده‌اند.

رنجبر گلشواری توضیح داد: امسال در روز ۳۰ شهریور ماه پنج شنبه آیین “شکوفه‌ها” (مراسم ورود کلاس اولی ها به مدرسه) را برگزار خواهیم کرد، اما شروع رسمی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اول مهرماه روز شنبه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا