فرهنگی هنری

برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه مبارک فجر در قشم

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقه ویژه کتابخوانی به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر از سوی این اداره کل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قشم علیرضا کمساری با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تشویق نسل جوان به مطالعه کتاب های مرتبط با انقلاب و دستاوردهای آن است، گفت: در این مسابقه از مخاطبان خواسته شده که با مراجعه به جزوه آموزشی که از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد پاسخ پرسش های مسابقه را ارائه نمایند.
وی موضوع این مسابقه را تشکیلات اسلامی در بیانات مقام معظم رهبری اعلام کرد و افزود: تشکیلات اسلامی که قاعدتا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور موضوعیت پیدا کرده است شامل نهادها، سازمان ها و مجموعه های مختلفی می تواند باشد که با عنوان اسلامی تاسیس و فعالیت می کنند.
به گفته وی این تشکیلات با توجه به اهمیت خاصی که دارند همیشه مورد توجه مقام معظم رهبری بوده اند و در بیانات و سخنرانی های مختلف ایشان این موضوع مورد اشاره و تاکید قرار داشته و دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم ازشرکت کنندگان در این مسابقه خواست با مراجعه به جزوه آموزشی که در آن به
مواردی مانند ضرورت های تشکیلات بویژه ضرورت داشتن هدف در آنها، خصوصیات تشکیلات، حفظ شعارها، پایندی به اصول، همدلی در تشکیلات، کنار گذاشتن اختلاف نظرها، بهره گیری از هنر در تشکیلات، اُنس با قرآن، استعانت از خداوند جهت شناخت راه مستقیم و کارکرد اخلاق در تشکیلات اشاره شده است پاسخ پرسش های را به ترتیب از چپ به راست به شماره واتساپ 09376700597 ارسال نمایند.
یادآوری می شود که مهلت ارسال پاسخ ها 25 بهمن ماه جاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا