فرهنگی هنری

مجوز کنسرت‌ها در قشم به صورت مشروط صادر می‌شود

رییس شورای فرهنگ عمومی قشم گفت: با برگزاری نشست این شورا مصوب شد که مجوز برگزاری کنسرت در قشم صادر شود اما شروطی نیز برای برگزاری معین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی دوشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قشم افزود: مجوز کنسرت باید برای هنرمندان انقلابی، جامعه محلی و افراد شناخته شده صاد شود.

وی ادامه داد: همچنین برگزار کننده‌ کنسرت، باید پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های لازم را اجرا کند و تعهد انجام یک کار اجتماعی و در قالب پیوست فرهنگی داشته باشد.

امام جمعه قشم تصریح کرد: برگزاری هرگونه کنسرتی در اقامت‌گاه‌های بومگردی و سایر مکان‌ها بدون مجوز از دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ممنوع است.

وی در ادامه رعایت شئونات اسلامی را از جمله دغدغه‌های مردم قشم دانست و ابراز کرد: مسافران و گردشگرانی که به جزیره قشم وارد می‌شوند میهمانان ما هستند که باید شوونات، آداب و سنت‌های میزبان را رعایت کنند.

حاجبی همچنین با انتقاد از حضور نیافتن برخی اعضای شورای فرهنگ عمومی افزود: بلبشوی فرهنگی که هم اکنون وجود دارد به دلیل اهمیت ندادن به مقولات این حوزه است.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های دولتی باید بودجه فرهنگی خود را با مجوز شورای فرهنگ عمومی به مصرف برسانند و همچنین جلسات موازی با این شورا غیر قانونی است و باید حذف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا