اقتصادی

قشم گنج پنهان/ قشم میزبان نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در جزیره زیبای قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، افشار فتح الهی با اعلام این خبر گفت: جزیره قشم با وسعتی بالغ بر ۱۵۰۰ کیلومترمربع، برخورداری از سواحل مناسب و میدان های نفتی و گازی و قرارگیری در یکی از مهمترین آبراهه های بین المللی به عنوان سرزمین طلایی برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی محسوب می شود.
وی ادامه داد: ویژگی های منحصر به فرد قشم در حوزه نفت، گاز، گردشگری، صنعت، شیلات و کشاورزی هر یک به تنهایی جهت توسعه اقتصاد ملی نقش آفرینی کند و به زودی این جزیره به عنوان هاب انرژی منطقه و قطب اقتصاددریامحور کشور شناخته خواهد شد.
به گفته فتح الهی، قشم هم اکنون گنج پنهانی به حساب می آید که در آینده ای نزدیک به بهشت سرمایه گذران تبدیل خواهد شد و برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری نقش بسزایی در آشنایی سرمایه گذاران با مزایای قانونی، جغرافیایی و ژئوپلتیکی جزیره خواهد داشت.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در این همایش «کیف های سرمایه گذاری» که طرح های مطالعاتی اقتصادی آن به دقت انجام شده و زمین نیز جانمایی شده، به منظور تسهیل فرآیند اداری به علاقه مندان ارائه خواهد شد.
وی یادآور شد: برگزاری ۴ پنل تخصصی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، حوزه گردشگری رفاهی و خدمات، حوزه صنایع، لجستیک و شیلات و پنل ابزارهای نوین تامین مالی نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده همایش می باشد.
بنابراین گزارش، نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در جزیره زیبای قشم دهم اسفند ماه با هدف معرفی، فرصت ها و طرح های سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و فعال سازی بخش خصوصی در جهت توسعه سرمایه گذاری ها برگزار می شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. نحوه شرکت در همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در جزیره قشم چگونه است؟ شرایط شرکت چیه ؟ هیچ لینکی برای اطلاعات برگزاری پیدا نمیکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا