مذهبی

شهر قشم در آستانه شهادت مولای متقیان سیاهپوش می‌شود

رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: در آستانه شب‌های پرفضیلت قدر و شهادت مولای متقیان امام علی (ع)، عملیات سیاهپوش شدن شهر با همیاری مردم آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، علیرضا زارعی با اعلام این مطلب اظهار داشت: مرم مومن، خداجوی و عاشق اهل بیت پیامر اعظم (ص) در آستانه شب‌های قدر اقدام به سیاهپوش کردن سر درب منازل، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا و اماکن کسب و کار و مجتمع‌های تجاری کرده‌اند.
وی ادامه داد: مردم ولایی قشم همانند دیگر هموطنانمان در سراسر ایران عزیز با حضور در اماکن مختلف با قرائت قرآن، استفاده از سخنرانی واعظان و نوحه سرایی مداحان اهل بیت، در غم شهادت حضرت علی (ص) عزاداری می‌کنند.
به گفته رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، حضور جوانان و نوجوانان در زمینه کمک به سیاهپوش کردن سردرب منازل و مساجد بسیار حائز اهمیت است.
وی گفت: آئین‌های ویژه شب‌های قدر در مصلی امام علی (ع) شهر قشم و دیگر مساجد برگزار می‌شود و میهمانان و گردشگران عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌توانند با حضور در این آئین‌ها از برکارت لیالی قدر بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا