گردشگری

نشست مشورتی اعضای شبکه همیاران ژئوپارک جهانی قشم 

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از برگزاری نشست شبکه همیاران ژئوپارک جهانی قشم با هدف آشنایی اعضا با اصول، الزامات و چارچوب‌های همیاری و همچنین معرفی مزیت های حاصل از عضویت در این شبکه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سجاد اشگرف با اعلام این خبر گفت: در این نشست مشورتی ضمن بیان اصول و استانداردهای شبکه همیاران، به موضوع ارتباط پایه های اصلی ژئوپارک های جهانی یونسکو با همیاران و سلسله نشست های بررسی ارتباط متقابل همیاران ژئوپارک و گستره های اجتماعی پرداخته شد.
وی افزود: در ادامه موضوعاتی همچون تعریف و اهداف ژئوپارک های جهانی یونسکو و مفاهیم میراث زمین شناختی و توسعه پایدار و ویژگی های اساسی و مورد تمرکز ژئوپارک ها برای همیاران حاضر در جلسه تشریح شد.
به گفته مدیر ژئوپارک جهانی قشم، در بخش پایانی این نشست مشورتی، چگونگی گسترش ارتباطات شبکه ای و تعاملات چند سویه در زمینه اعتبار بخشی به فعالیت های شبکه همیاران و ترویج برند جهانی ژئوپارک و نقش برجسته کارگاه های آموزشی در پیشبرد این حوزه، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
گفتنی است، در پایان این جلسه، کیسه پارچه ای با لوگو ژئوپارک جهانی قشم به مناسبت روز بدون پلاستیک همراه با هدایایی به رسم یابود به شرکت کنندگان از شبکه همیاران ژئوپارک جهانی قشم، اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا