اجتماعی

تجلیل از جانبازان و ایثارگران قشم به مناسبت روز جانباز

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اقتدار و امنیت امروز کشورمان حاصل از خودگذشتگی و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران است که با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر افشار فتح الهی در دیدار صمیمی با جمعی از جانبازان و ایثارگران قشم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و مناسبت روز جانباز، اظهار کرد: قدردانی از ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان را وظیفه خود می دانیم و حل مشکلات جامعه ایثارگران یکی از اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم است.
وی ادامه داد: ایثارگری ها، دلاوری ها و از خودگذشتگی های دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نباید در اذهان عموم و باورهای جامعه کمرنگ شود.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در همان روزهای ابتدای انقلاب کشور مورد تجاوز دشمن خارجی با حمایت تمام مستکبران جهان قرار گرفت، اما جوانان انقلابی با تکیه به آرمان های انقلابی خود ایستادگی کردند و به همه جهان درس شجاعت و مقاومت دادند.
به گفته فتح الهی؛ خوشبختانه طی دهه های گذشته شاهد رشد باورها و آرمان های جمهوری اسلامی در میان سایر کشورهای منطقه و جهان هستیم.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با حل برخی مشکلات شاهد جشن رفع بیکاری خانواده شهدا و جانبازان قشم در جزیره باشیم.
براساس این گزارش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز جامعه تشنه راه شهداست و باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.
عطا ناوکی ادامه داد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امروز تبیین و تشریح خاطرات و تجربیات جانبازان و ایثارگران برای نسل های جدید و جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس ضروری است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید خاطرات و حقایق دوران انقلاب، دفاع مقدس، اسارت و حتی پس از آن برای جوانان تشریح شود.
گفتنی است، دیدار صمیمی و آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران قشم با حضور دکتر افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با جمعی از جانبازان و ایثارگران جزیره با حضور محمدباقر سعادت، عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم، عطا ناوکی، مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان و نرگس بحرینی، رییس اداره بنیاد شهید شهرستان قشم به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا