آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

تصویب رشته کارشناسی پرستاری در دانشگاه آزاد قشم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از موافقت و تصویب شورای گسترش وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با رشته پرستاری واحد قشم خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، مهدی دسینه اظهار کرد: به دنبال پیگیری‎های انجام شده در ماه‎های اخیر و تأمین و تجهیز امکانات لازم برای راه‎اندازی رشته پرستاری در واحد قشم و به‎ دنبال بازدید نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این دانشکده توانستیم رضایت مسئولان و بازرسان این وزارتخانه را در خصوص راه‎اندازی رشته پرستاری جلب کرده و این رشته را در واحد قشم به تصویب برسانیم.

وی افزود: تصویب رشته پرستاری در مقطع کارشناسی این واحد علاوه بر بهره مندی از پتانسیل‌های موجود در واحد قشم منجر به تربیت و آموزش نیروهای متخصص در رشته پرستاری و حضور آنها در بدنه کادر درمان جزیره می‌شود که این امر قطعاً کمک شایانی به مجموعه درمانی و سلامت در جزیره قشم و استان هرمزگان خواهد کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قشم ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشکده بین الملل پزشکی قشم در آینده و با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی شاهد تصویب سایر رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی و پیراپزشکی در این واحد و همچنین احداث و راه اندازی «دی کلینیک پزشکی و مرکز جراحی»  در جزیره قشم باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا