اجتماعی

کسب رتبه برتر فرماندهی انتظامی شهرستان قشم در سال ۱۴۰۱

با ارزیابی اشراف فرماندهی فراجا از وضعیت فرماندهی انتظامی شهرستان ها، فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با کسب رتبه برتر به عنوان رده موفق و برتر در سال 1401 برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، با ارزیابی اشراف فرماندهی فراجا از وضعیت فرماندهی انتظامی شهرستان ها، فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با کسب رتبه برتر به عنوان رده موفق و برتر در سال 1401 برگزیده شد.

به همین منظور سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیری از زحمات سرهنگ کاظمی قدردانی نمود.
در قسمتی از این پیام آمده است:

فرمانده محترم انتظامی شهرستان قشم
جناب سرهنگ کارآگاه مهراب کاظمی

به فضل الهی برابر ارزیابی اشراف فرماندهی از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان ها، فرماندهی انتظامی شهرستان قشم به عنوان رده موفق و برتر در سال ۱۴۰۱ برگزیده شده است. ضمن تبریک کسب این موفقیت که موید مدیریت و تلاش موثر جناب عالی و همکاران گرامیتان در انجام وظایف محوله بوده است، مراتب تشکر و قدردانی خود را از شما به نمایندگی از همه ی مدیران و کارکنان خدوم آن مجموعه با اهداء این لوح ابراز داشته و انتظار است با برنامه‌ریزی مناسب و شناسایی و بهره‌گیری از همه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی و اقدام‌های جهادی در جهت اجرا و تحقق فرامین فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای پیشبرد امور، ارتقا وضعیت و عملکرد مجموعه و فراجا و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سایه عنایات خداوند سبحان و توجهات حضرت ولی عصر بیش از گذشته اهتمام ورزید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا