سلامت

کشف ۲ تُن اقلام خوراکی فاسد در قشم/واحد صنفی متخلف پلمپ شد

رئیس کمیته بازرسی نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۲ تُن اقلام خوراکی تاریخ گذشته و فاسد با تلاش بازرسان این ستاد در منطقه طولای جزیره قشم کشف و ضبط گردید.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، داریوش جهان‌بین با اعلام این مطلب اظهار داشت: اقلام فاسد و تاریخ گذشته شامل ۶۰۰ بسته پودر کیک ۵۰۰ گرمی، آرد ماکارونی ۸۱۶ بسته ۵۰۰ و ۹۰۰ گرمی، انواع کنسروجات ۲۰۰ قوطی، ۸۰ لیتر سرکه، شکلات تافی مغزدار ۴۰۰۸ بسته ۲۵۰ گرمی و ۱۰۰ بسته آدامس به تعداد ۲۴۰۰ عدد پس از کشف و ضبط با حضور کارشناسان بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در سایت زباله واقع در شهرک طولا، معدوم گردید.

وی ادامه داد: مواد کشف شده با تاریخ انقضا مربوط به سال‌های ۱۴۰۰ تا اوایل سال ۱۴۰۲ توسط تیم بازرسی کشف و معدوم شد.

به گفته رئیس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، واحد متخلف همچنین در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم بسیار ضعیف بود و علاوه بر بی‌توجهی به نظافت عمومی، کارکنان این شرکت پخش مواد غذایی هم فاقد کارت بهداشت سلامت بودند.

وی تصریح کرد: حفظ سلامت ساکنان و گردشگران جزیره قشم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا با هیچ کس تعارف و مماشات نخواهیم کرد.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس همزمان با آغاز تعطیلات پایان سال (۲۵ اسفند گذشته) و تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ میزبان انبوه گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا