آخرین خبرها دادستان قشم:

برگزاری آئین‌های گروهی تا اطلاع ثانوی ممنوع است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم گفت: برگزاری هرنوع آئین گروهی براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم از قشم ، رضا صفایی اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا و بالا رفتن آمار جانباختگان، تمام آئین‌های گروهی شامل مجالس عروسی، جشن‌های تولد، مهمانی‌های دورهمی و مراسمات عزا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی ادامه داد: برای حرکت در مسیر ارتقاء سلامت فردی و اجتماعی در شهرستان قشم، با متخلفان این مصوبات، بدون چشم‌پوشی برخورد قانونی خواهد شد.

به گفته دادستان قشم، این گونه آئین‌ها در شرایط کرونایی حاکم بر کشورمان، در حقیقت نوعی تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و به همین منظور از برگزاری چنین مراسم‌هایی جلوگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از پزشکان، پرستاران، کادر درمان و بهداشتی شهرستان قشم، افزود: این افراد از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون در خط مقدم مبارزه با این ویروس نامرئی قرار داشتند و شایسته است همه ما برای کمک به این زحمتکشان، پروتکل‌های ستاد کرونای کشور را با هدف حفظ جان خود با دقت انجام دهیم.

صفایی همچنین با اشاره به تاکید چند‌باره مسئولان ستاد کرونای شهرستان قشم در زمینه الزام استفاده از ماسک و خودداری دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی از ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک، تصریح کرد: در این زمینه هم با متخلفان براساس قانون مصوب برخورد خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: با رعایت مسائل بهداشتی می‌توانیم وضعیت قرمز قشم را با هدف ارتقای سطح فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی به سمت وضعیت سفید هدایت کنیم.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس و یکی از شهرستان‌های مهم استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا