آخرین خبرها

اعضای هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر قشم انتخاب شدند

اعضای هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر قشم به اتفاق آرا انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم، اعضای شورای اسلامی شهر قشم در نشست انتخاب اعضای هیئت رئیسه جدید خود، علی بازماندگان را برای دومین سال پیاپی به عنوان ریاست جدید و حسن حسن زاده را به عنوان نایب رئیس و محمد یابنده‌نیا را هم به عنوان منشی انتخاب کردند.

علی بازماندگان قشمی در پایان این نشست ، با تقدیر از نگاه مثبت همکارانش در شورای اسلامی شهر قشم اظهارداشت: سیاست‌های شورای شهر قشم، حول محور مشورت و هم فکری تمام اعضا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همانند گذشته تلاش می‌کنیم حول محور قانون، خدمات شایسته‌ای را از طریق شهرداری قشم به مردم خوب این شهر ارائه کنیم.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر قشم، ارتباط خوب شورا با ادارات و نهادها با هدف پیشبرد امور مردم و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در دستور کار شورای شهر قرار دارد.
بازماندگان به خدمات گسترده شهرداری در طول دوران شیوع کرونا در کنار دیگر نهادها در این شهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با ادامه خدمات همه دستگاه‌ها و رعایت دقیق پروتکال‌های بهداشتی، هرچه زودتر شهرستان قشم در زمره شهرهای سفید قرار گیرد و شاهد فعالیت گسترده اقتصادی از سوی کسبه در این شهرستان باشیم.

شایان ذکر است، علی بازماندگان، علی رستمی‌فر، محمدرضا اسلامی، محمد یابنده نیا و حسن حسن‌زاده پنج عضو شورای اسلامی شهر قشم را تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا