اقتصادی مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

کشف و ضبط روغن احتکار شده در یک واحد صنفی

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از کشف و ضبط 34 کارتن 4 عددی روغن مایع به ارزش بیش از 50 میلیون ریال از یک واحد صنفی عمده‌فروشی متخلف در شهر قشم و انتقال آن‌ها به اداره پلیس اقتصادی این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر قشم به نقل از تسنیم، هرمز امیری با بیان این خبر، اظهار کرد: پس از اعلام وصول گزارش‌های مردمی از ستاد خبری اداره اطلاعات پیرامون عدم عرضه و احتکار روغن در انبار مواد غذایی یکی از واحدهای صنفی، عمده‌فروش در بلوار شهید رجایی شهر قشم با بازرسی صورت گرفته توسط نیروهای مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، پلیس اقتصادی، نیروهای اداره صمت شهرستان و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم یک انبار که در آن تعداد 34 کارتن انواع روغن احتکار شده بود، کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، تقلب، احتکار و اخفا کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به‌صورت غیرمجاز با آن‌ها برخورد، خواهد شد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: نیروهای بازرسی این مدیریت با تمام توان و به‌کارگیری تمامی امکانات برای مقابله تخلفات صنفی ازجمله احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی تلاش می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا تخلف صنفی می‌توانند این مراتب را به نیروهای این مدیریت اعلام و پیگیری کنند.

وی در پایان با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف، متخلفان شناسایی خواهند شد، یادآور شد: متخلفان پس از شناسایی، به‌منظور طی مراحل قانونی، به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان مدیریت بازرگانی و اصناف منطقه آزاد قشم، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اداره صمت شهرستان، پلیس اماکن، اداره تعزیرات حکومتی و اداره دامپزشکی شهرستان قشم باهدف نظارت بر روند ارائه خدمات و پیشگیری از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی به‌صورت روزانه در دو شیفت مشغول فعالیت هستند.

گفتنی است، قشموندان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره تلفن گویای 07635252010 و همچنین شماره 07635241010 یا مراجعه حضوری به مدیریت بازرگانی و اصناف، نظرات و شکایات خود را اعلام و پیگیری نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا