اجتماعیاخبار مهمورزشی

کمبود سالن مناسب مهمترین مانع رشد تیم‌های فوتبال قشم است/ احداث سالن اختصاصی والیبال توسط شهرداری

رییس شورای اسلامی شهر قشم کمبود زمین ورزشی و سالن مناسب را یکی از دلایل اصلی افت تیم‌های باشگاهی فوتبال در جزیره قشم برشمرد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، حبیب بازماندگان قشمی ظهر امروز در دهمین کمیسیون ورزش شورای شهر قشم گفت: زیرساخت‌ها و بودجه ورزشی در شهرها و روستاهای جزیره قشم باید به صورت کامل تفکیک شود تا توسعه زیرساخت‌ها در سراسر جزیره شتاب بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: برای ارتقای ورزش باشگاهی در جزیره، در حال رایزنی هستیم تا به هریک از باشگاه‌های قشم، زمین ورزشی اختصاص پیدا کند.

بازماندگان از اختصاص بودجه در سفر رییس جمهوری به قشم برای تکمیل ورزشگاه سام و زال خبر داد و افزود: با تکمیل این سالن بخش زیادی از مشکلات ورزشی قشم برطرف خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر قشم همچنین از بازسازی ورزشگاه تختی سخن گفت و اضافه کرد: تعویض چمن، نورپردازی و اصلاح فنس‌ها از جمله اقداماتی بودند که در عملیات بازسازی این ورزشگاه به انجام رسید.

وی اظهار کرد: شهرداری قشم یک سالن ورزشی اختصاصی بستکبال دارد که در حال پیگیری هستیم تا یک سالن ورزشی اختصاصی والیبال نیز راه‌اندازی کنیم.

بازماندگان ادامه داد: همچنین سالن ورزشی شهرک الهیه به عنوان یک سالن چندمنظوره و سالن ورزشی محله توحید به عنوان سالن ورزشی اختصاصی بانوان آماده خواهد شد و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

بنابراین گزارش، کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر قشم به ریاست حبیب بازماندگان قشمی و با حضور میرداد میردادی شهردار قشم تشکیل جلسه داد و طی این نشست آخرین وضعیت ورزش شهر قشم مورد ارزیابی قرار گرفت و پیشنهادات و انتقادات حاضران جهت جمع بندی راهکارهای عملیاتی بررسی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا