آخرین خبرهااجتماعیاخبار مهمگردشگریگزارش

بازگرداندن بیش از 9 هزار دستگاه خودرو پلاک غیر بومی به استان های مبدا در مبادی ورودی هرمزگان در 48 ساعت اولیه طرح ممنوعیت تردد

رییس پلیس راه استان از توقیف و بازگرداندن 9 هزارو 272 دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان در 48 ساعت اولیه شروع طرح ممنوعیت تردد در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم ، سرهنگ مهدی نیک بخت گفت: با توجه به شیوع و گسترش بیماری مرگبار کرونا و شروع موج سوم این ویروس مهلک و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان ، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه باکرونا و تصمیمات مسئولان استانی ،ممنوعیت خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان از ساعت 12 روز دو شنبه 12 آبان ماه در کلیه مبادی رودی و خروجی استان آغاز شده است.
وی افزود : در 48 ساعت اولیه این طرح که با حضور و نظارت مستقیم عوامل انتظامی و پلیس راه انجام شده تعداد 9 هزار و 272 دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.
این مسئول انتظامی استان با شاره به اینکه در 48 ساعت اول این طرح تعداد 81 دستگاه خودرو بدلیل عدم توجه به توصیه ها ودستورات پلیس و پافشاری زیاد برای ادامه مسیر هریک 500 هزار تومان اعمال قانون و به استان های خود بازگردانده شدند ، اظهارداشت: در مدت یاد شده 14 دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف وبه پارکینگ انتقال داده شدند.
رییس پلیس راه استان هرمزگان با اشاره به تردد 70 هزارو 609 دستگاه خودرو مجاز در 48 ساعت اول طرح ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان، ضمن قدردانی از همکاری خوب هم وطنان در مبادی ورودی و خروجی استان با پلیس در اجرای موفق این طرح ، پایان این ممنوعیت تردد را ساعت 12 روز جمعه 16 آبان ماه اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا