آموزشی

کارگاه آموزشی گردشگری تاریخی قشم برگزار شد

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری تاریخی قشم با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم هنرستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر قشم، ابراهیم رستم گورانی با اشاره به طراحی کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان رشته گردشگری قشم از سوی این مدیریت و با همکاری آموزش و پرورش گفت: نخستین دوره این کارگاه ها در قلعه تاریخی قشم برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این کارگاه ها را آشنایی عملی دانش آموزان با مفهوم انواع گردشگری تاریخی، میراثی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی معرفی کرد و ادامه داد: در این کارگاه ها، کارشناسان حوزه میراث فرهنگی به ارائه توضیحات و تجربیات خود می پردازند تا دانش آموزان رشته گردشگری، ضمن آموزش تئوری، با شیوه های کاربردی این صنعت بیشتر آشنا شوند.
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: قلعه تاریخی به عنوان نماد رشادت ها و مقاومت های نیاکان ما در جزیره، نقطه آغاز برپایی این کارگاه های عملی بود.
گفتنی است، کارگاه آموزشی گردشگری تاریخی، روز گذشته شنبه 18 آذرماه 1402 در محل قلعه تاریخی قشم برگزار شد که با حضور دانش آموزان رشته گردشگری هنرستان فروغ اندیشه همراه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا