اخبار مهم

قشم آماده برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار شهرستان قشم با اشاره به تعیین تاریخ برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه ظرفیت‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در روز جمعه ۱۵ تیر به خدمت گرفته شده اند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دکتر محمد محمدحسینی با بیان اینکه دور نخست انتخابات در شهرستان قشم در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شده است، از روز گذشته تمام اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دور از انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ما وظیفه‌داریم مانند دور نخست، با قدرت بستر و شرایط لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در دور دوم فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان قشم ابراز داشت: با توجه به تجربه روز جمعه گذشته در برگزاری انتخابات امیدواریم همانند مرحله اول انتخابات خوبی و حتی پر شکوه تر در پیش داشته باشیم. رییس هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شمار عوامل مشارکت کننده در برگزاری دور اول انتخابات در این شهرستان را بیش از ۳۰۰۰ نفر اعلام کرد و بیان داشت: انتخابات در ۱۰۲ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همه عوامل آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستند، گفت: از همه مردم بصیر، آگاه و ولایتمدار شهرستان قشم که در دور اول انتخابات در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و بار دیگر پیوند مستحکم خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب نشان دادند، سپاسگزاریم و از تمامی ساکنین واجد شرایط رأی دادن دعوت می کنیم با حضور در دور دوم انتخابات حماسه بزرگتری رقم زنند.

بر اساس اعلام وزارت کشور مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا