سیاسی

مسیر خدمت صادقانه با انتخاب کاندیدای اصلح تداوم می‌یابد/102 شعبه برای اخذ آرای مردم قشم

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان قشم گفت: مسیر خدمت صادقانه و بی منت در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با انتخاب کاندیدای اصلح تداوم می‌یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری “خبر قشم”، محمد حسینی تختی در نشست خبری با رسانه‌های این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید راه خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، اظهار داشت: خدمات دوران کوتاه دولت سیزدهم در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد و امیدواریم راه و مسلک این شهید والامقام ادامه یابد.
وی با برشمردن روحیه انقلابی و جهادی و اخلاص آیت‌الله شهید رئیسی و تحولاتی که در دوران کوتاه ریاست جمهوری وی در سرتاسر ایران از جمله شهرستان قشم رقم خورد، افزود: اماکن ورزشی قشم در دو سال گذشته به مراتب از تمام دوره‌های قبل از دولت سیزدهم بیشتر بوده است.
به گفته فرماندار قشم،پیش از دولت سیزدهم 12 زمین چمن مصنوعی کوچک فوتبال در این شهرستان وجود داشت اما در دو سال گذشته به غیر از 6 زمین بزرگ استاندار در شش شهر این شهرستان، 32 زمین چمن مصنوعی کوچک هم در نقاط مختلف جزیره افتتاح و به بهره‌برداری رسید و در هفته دولت ورزشگاه سام و زال شهر قشم هم پس از دو دهه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان داشت: در حوزه آب هم با افتتاح دو سیستم آبشیرینکن و ایجاد 16 کیلومتر خط لوله آب از شرکت قشم مولد به شهر درگهان تحولی مثبتی در تامین آب مورد نیاز مردم جزیره پدید آمد.
وی اختصاص یکدستگاه MIR برای بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم به دستور مستقیم آیت‌الله رئیسی را یادگاری مهم از دولت سزدهم در حوزه سلامت مردم قشم بر شمرد و افزود: در کل استان هرمزگان پنج دستگاه وجود دارد که یک دستگاه آن به تازگی در قشم راه‌اندازی شد.
حسینی تختی یادآور شد: هزینه‌های تامین تجهیزات پزشکی بسیار گران است و امیدواریم خیران در زمینه نیازهای بیمارستان قشم بیش از گذشته مشارکت داشته باشند.

102 شعبه برای آرای مردم قثشم
رئیس ستاد انتخابات قشم گفت: مردم این شهرستان روز جمعه همزمان با دیگر مردم ایران عزیز در یک حماسه ماندگار و مشارکت حداکثری، آرای خود را در 102 شعبه به صندوق می‌اندازند.
وی ادامه داد: روز جمعه برای برگزاری انتخابات رئیس جمهور چهاردهم در سرتاسر شهرستان قشم 3000 نفر با هدف هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم، همکاری می‌کنند.
فرماندار قشم گفت: در شهر قشم 24 شعبه اخذ رای آماده دریافت رای دهندگان است که 6 صندوق آن سیار می‌باشد.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه در سرتاسر ایران از جمله شهرستان قشم از ساعت 8 صبح با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه این جزیره جنوبی آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا