اخبار مهمسلامت

توجه ویژه سیدالشهدای خدمت در قشم به بار نشست/ دستگاه ام ‌آر آی قشم در حال خدمت رسانی است

فرماندار شهرستان قشم با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، گفت: یکی از دغدغه‌های ایشان رفع کمبودهای حوزه بهداشت و درمان بود که در سفر به هرمزگان و شهرستان قشم دستور پیگیری برای تامین تجهیزات این حوزه را صادر نمودند و در همین راستا اقدامات خوبی از سوی استاندار و کارگزاران دولت مردمی برای تجهیز بیمارستان قشم به دستگاه ام آر آی انجام شد تا مردم شاهد تحقق وعده صادقی دیگر از دولت سیزدهم باشند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد محمدحسینی افزود: با حمایت ویژه استاندار هرمزگان و تلاش و پیگیری های صورت پذیرفته، مردم شاهد به بارنشستن یکی دیگر از وعده‌های مهم رییس جمهور شهید آیت الله رییسی در شهرستان قشم هستند و دستگاه ام آر آی این شهرستان در حال خدمت رسانی است.
وی بیان داشت: با آغاز به کار رسمی بخش ام آر آی بیمارستان قشم دیگر نیازی به حضور مردم جهت دریافت خدمات این حوزه در خارج از قشم نخواهد بود.
فرماندار شهرستان قشم با تاکید بر تلاش همه جانبه در جهت حل مشکلات مردم، تصریح کرد: رییس جمهور شهید آیت الله رییسی همواره به صورت شبانه‌روزی و جهادی مشغول خدمت به مردم بودند و در این مسیر خستگی برایشان معنایی نداشت و ما نیز باید ادامه دهنده راه ایشان باشیم.
محمدحسینی از نگاه ویژه و حمایتی مهندس دوستی نسبت به شهرستان قشم، تقدیر کرد. وی با اشاره به ضرورت تامین تجهیزات پزشکی به سبب شرایط جزیره ای بودن تمامی شهرستان قشم از تلاش در راستای رفع دغدغه شهید جمهور برای توسعه عادلانه خدمت تا حد مطلوب خبر داد.
فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به یمن دهه امامت و ولایت بخش ام آر آی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم در روزهای آینده به صورت رسمی خدمات رسانی به مردم قشم را آغاز می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا