بهسازی

طرح احداث ساختمان مرکز اتفاقات برق غرب جزیره قشم کلید خورد

ابراهیمی مسئول حزب همت شهرستان قشم بیان داشت :عملیات احداث مرکز اتفاقات برق غرب جزیره؛ تلاشی که درسایه تعاون، همکاری وهمدلی به ثمر نشست.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، طبق پیگیری حزب همت قشم در شهریورماه سال گذشته درراستای احداث مرکز اتفاقات برق به فراخور نیازِ حوزه دهستان دولاب ،درخواست این حزب به فرمانداری شهرستان قشم ارسال شد و پس از حضور مسئول این حزب در فرمانداری و بحث وبررسی باکارشناسانان فنی این نهاد به پیوست درخواست این حزب ،نامه ایی از طرف فرماندار این شهرستان به اداره برق قشم ومتعاقبا از اداره برق جهت بررسی وتصویب مرکز اتفاقات غرب جزیره به مرکز استان ارسال شد.

پس از موافقت ،طرح توجیهی ان توسط اداره برق شهرستان قشم تکمیل واحداث ان در سه راهی روستای گوری تصویب شد .

ابراهیمی افزود : باتوجه به اینکه احداث این مرکز مشارکتی اعلام شده بود شیخ محمد علی امینی عالم جلیل القدر وخَیِّر نیک اندیش ،ساخت سازه این مرکز را به عهده گرفتند که با راه اندازی این مجموعه در ماههای آینده این مرکز نقش مهمی در جلوگیری از به حداقل رساندن خاموشی های حوزه برق در حوزه دهستان دولاب وارائه خدمات در این حیطه را به همراه خواهد داشت .
وی در پایان از دکتر حسینی تختی فرماندار شهرستان قشم ،مهندس شریف زاده بخشدار بخش حرا،مهندس سالفی ریاست اداره برق قشم ،شیخ الاسلام محمد علی امینی روحانی وخَیّر برجسته، ومحمد شرف عضو شورای ادوار روستای گوری( که سهم مهمی در پیگیری تحقق این‌مهم داشته) ، مضافا از هوشیاری شورای فعلی این روستا و محمد تورنگ دهیار روستای گوری نیز به دلیل تعاون وهمکاری تشکر وقدردانی کرد.

شایان ذکر است تاکنون اتفاقات برق حوزه دهستان دولاب زیرمجموعه مرکز اتفاقات برق حوزه طبل بوده که از لافت تا مرکزجزیره و فرودگاه تاغربی ترین نقطه جزیره قشم را پوشش می دهد وبا احداث وراه اندازی مرکز اتفاقات برق در سه راهی روستای گوری درفضایی به مساحت ۱۰۰۰متر ،زمان خاموشی های غرب جزیره به حداقل رسیده و رسیدگی به اتفاقات برق آن حوزه سرعت خواهد گرفت.

وی از دکتر حسینی تختی فرماندار شهرستان قشم ،شیخ محمد علی امینی روحانی برجسته وخَیّر احداث ساختمان اتفاقات ،مهندس شریف زاده بخشدار بخش حرا،مهندس سالفی ریاست برق شهرستان قشم ومحمد شرف شورای سابق ادوار روستای گوری بابت پشتبانی در اجرای این طرح قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا