فرهنگی هنری

مهلت بازدید از نمایشگاه «ساخت قشم» تمدید شد

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با استقبال خوب صورت گرفته توسط مردم، علاقه مندان به صنایع دستی و هنرمندان جزیره جهانی قشم از نمایشگاه «ساخت قشم»، این نمایشگاه تا تاریخ 23 خردادماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، ابراهیم رستم گورانی با بیان این مطلب، افزود: نمایشگاه «ساخت قشم» به مناسبت روز جهانی و هفته صنایع دستی به نمایش و معرفی هنرهای دستی و سنتی هنرمندان جزیره جهانی قشم می پردازد.

وی ادامه داد: محور و موضوع اصلی این نمایشگاه، نمایش و معرفی آثار و محصولات تولید شده توسط بانوان هنرمند و کارآفرینان فعال در حوزه صنایع دستی مختلف جزیره قشم بود که خوشبختانه مورد استقبال مردم و علاقه مندان به هنرهای سنتی و صنایع دستی جزیره قرار گرفته است.

مدیر میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: فعالان حوزه صنایع دستی جزیره جهانی قشم می توانند با مشارکت در دوره های تخصصی جهت آموزش، بسته بندی، تجاری سازی و بازاریابی و عرضه محصولات آشنا شوند و برای برندسازی محصولات خود اقدام کنند.

بنابر این گزارش، نمایشگاه هنرهای دستی و سنتی جزیره جهانی قشم با عنوان «ساخت قشم» تا 23 خردادماه از ساعت 17 الی 22 میزبان علاقه مندان، هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا