عمرانی

برگزاری نخستین جلسه شورای ترافیک منطقه آزاد قشم در سال 1403

نخستین جلسه شورای ترافیک منطقه آزاد قشم در سال 1403 به ریاست معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم و با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و تمامی اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سعید اکبریان در این جلسه اظهار کرد: تسهیل تردد و افزایش ایمنی معابر و جاده های جزیره قشم از اولویت های اصلی کاری این شوراست که با حضور نمایندگان تمامی دستگاه های تاثیرگذار اجرایی می شود.
وی ادامه داد: با وجود برخی کاستی ها و چالش ها در حوزه زیرساخت های جاده ای در جزیره قشم، خوشبختانه با تدابیر و همدلی اعضای شورای ترافیم قشم شاهد بودیم که ایام نوروز بدون سانحه منجر به فوت و جرح جدی به پایان رسید.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: باید با هم‌افزایی و همراهی سایر دستگاه ها برای رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی آنها نیز تلاش کرد.
به گفته اکبریان؛ برنامه ریزی و مطالعه جهت ایجاد کنارگذر و مسیر ویژه تردد موتور و دوچرخه در مسیر میان قشم و درگهان از موضوعاتی است که علاوه بر خدمت به ساکنان جزیره قشم، می‌تواند در حوزه گردشگری نیز تاثیرگذار باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک منطقه آزاد قشم در شش ماه گذشته، شاهد اتمام عملیات اجرایی سه بلوار در شهر قشم بودیم.
امید مهدوی مجد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم نیز در این جلسه تاکید کرد: باید برنامه ریزی ها به نحوی صورت گیرد که جلسات شورای ترافیک در طول سال به صورت منظم و مستمر برگزار شود و مصوبات آن نیز با جدیت توسط دستگاه های مختلف اجرایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا