اقتصادی

تمدید مهلت ثبت نام کاندیداهای اتاق اصناف منطقه آزاد قشم / نخستین انتخابات اتاق اصناف قشم 5 خردادماه برگزار می شود

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با عنایت به درخواست بازرگانان و اصناف، مهلت ثبت نام کاندیداهای واحدهای مختلف صنفی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، منصور عظیم زاده اردبیلی با بیان این مطلب، افزود: تمدید مهلت ثبت نام کاندیداها با هدف مشارکت بیشتر فعالان صنوف مختلف جهت تشکیل اتاق اصناف مقتدر و تاثیرگذار در منطقه آزاد قشم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده پس از بررسی شرایط کاندیداها و متقاضیان، مطابق ماده 23 قانون نظام صنفی در کمیته تطبیق، اسامی نهایی کاندیداهای کارگروه های صنفی اعلام و نسبت به برگزاری انتخابات اقدام می شود.

به گفته عظیم زاده اردبیلی؛ انتخابات اصناف منطقه آزاد قشم متشکل از نمایندگان اصناف و با مشارکت فعال مردمی پس از بررسی مدارک متقاضیان در کمیته تطبیق در تاریخ شنبه 5 خردادماه برگزار می گردد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه های صنفی و اتاق اصناف به منظور افزایش هم افزایی میان اصناف، بازرگانان و فعالان اقتصادی تشکیل خواهد شد و می تواند موجب رونق اقتصاد جزیره قشم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا