حوادث

صدور دستور آماده باش عمومی در قشم / نیمه شب پر بارش همراه با تندباد در پیش است

با توجه به اعلام اداره هواشناسی مبنی بر وقوع تندبادهای لحظه ای و بارندگی شدید برای دوشنبه شب تا ظهر سه شنبه در قشم فرماندار قشم دستور آماده باش عمومی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، محمد محمد حسینی امشب در جمع خبرنگاران تاکید کرد: دریانوردی و  صیادی مطلقا ممنوع و مردم هم از  ترددهای جاده ای غیر ضرور جدا پرهیز کنند.

رییس ستاد پیشگیری،  هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قشم از بخشداران، شهرداران، دهیاران و دیگر اعضای ستاد خواست؛ ضمن اطمینان چند باره از تجهیزات در اختیار، هشدارهای لازم را به جامعه هدف هر چه سریع تر منتقل کنند.

محمدحسینی به ویژه ضرورت تخلیه خانه های دچار مشکل و ناایمن روستایی و منازل مسکونی زنان سرپرست خانوار را یادآور شد و از دهیاران خواست ضمن نظارت در صورت نیاز برای جابجایی این دسته از ساکنین روستایی همکاری کنند.

وی با اعلام این مطلب که بر اساس پیش بینی هواشناسی صاعقه و تندبادهای لحظه ای از اواخر دوشنبه شب تا بامداد بیشتر بخش هایی از شرق شهرستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد از رسانه های ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی مجازی برای آگاهی مردم درخواست همکاری کرد.

فرماندار قشم یادآوری کرد: مردم از پارک خودرو زیر درختان، تیرهای برق و اسکان در ساختمان های نیمه کاره و ناایمن خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا