عمرانی

۴ پروژه جهاد آبرسانی در قشم تکمیل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تکمیل چهار پروژه از مجموع هشت پروژه جهاد آبرسانی در قشم با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل ازتسنیم، عبدالحمید حمزه‌پور در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی قشم به خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح جهاد آبرسانی، 8 پروژه برای شهرستان قشم در قالب اجرای شبکه توزیع، خط انتقال و احداث مخزن پیش بینی شده که تاکنون 4 پروژه تکمیل و 4 پروژه دیگر در دست احداث است.

وی ارزش پروژه‌های جهاد آبرسانی در شهرستان قشم را یک هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پروژه‌های جهاد آبرسانی با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی در قشم تاکنون 8 کیلومتر شبکه توزیع، 17کیلومتر خط انتقال اجرا شده و 2 باب مخزن با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه با اتمام پروژه‌های جهاد آبرسانی وضعیت آب شرب در 23 روستا با جمعیتی افزون بر 45 هزار نفر به حالت پایدار خواهد رسید، گفت: علاوه بر پروژه‌های جهاد آبرسانی، طرح‌ها و پروژه‌های دیگری نیز با همکاری بخش خصوصی در دست انجام است.

این مقام مسوول تصریح کرد: شرکت آب وفاضلاب هرمزگان در راستای عمل به وظایف خود و تامین نیاز آبی مردم جزیره قشم، عملیات احداث 2 باب مخزن با حجم سه و پنج هزار مترمکعب در روستای درکوه در غرب جزیره و شهر رمکان در مرکز جزیره آغاز کرده که کمک شایانی به کاهش نوبت دهی در روستاها می‌کند.

حمزه‌پور تاکید کرد: با افتتاح پروژه‌های آبرسانی در جزیره قشم که با بیش از 6 هزار میلیارد ریال اعتبار در دست تکمیل است، طی 2 ماه آینده مشکل آب این جزیره به حداقل ممکن خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا