آخرین خبرهااجتماعیاخبار بانواندسته‌بندی نشده به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ماما توسط مدیر اموراجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

تکریم از مقام ماما در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم

مدیر اموراجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم از زحمات ماماهای فعال در این بیمارستان تقدیر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فرشته سلجوقی، مدیر اموراجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم به همراه حمیدرضا بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اهدای شاخه های گل از ماماهای بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم به نمایندگی از ماماهای جزیره، قدردانی کردند.
در حال حاضر، صرف نظر از پزشکان متخصص زنان و زایمان مستقر در جزیره، حدود ۶۰ ماما در بیمارستان، مراکز درمانی و خانه های بهداشت سطح جزیره در حال ارایه خدمات به بانوان قشمی هستند و با عملکرد مثبت خود موجبات به حداقل رسیدن امار مرگ و میر مادران و نوزادان را فراهم کرده اند.
یادآور می شود، پنجـم مـاه می از سـوی سازمـان بهداشت جهانی و کنفدراسیون بین المللی مامایی به نام “روز جهانی ماما” نام گذاری شده است. هـدف از روز جهانـی ماما، بزرگداشت مامایی و افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات در راستای سلامتی مادر و نوزاد و اهمیت کار مامایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا