سلامت

پلمب ۱۵ مرکز درمانی و زیبایی غیرمجاز در قشم

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: ۱۵ واحد به عنوان مراکز متخلف و غیر مجاز مداخله‌گر درمان با حکم مراجع قضایی در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از ایرنا، یاسر مرادی اظهار کرد: این مراکز غیرمجاز شامل حجامت و زیبایی، لیزر، ارایه خدمات پرستاری، ماساژ درمانی و پزشکی غیرمجازی بودند که به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌ها و اقدامات غیرمجاز پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری شد.
وی ادامه داد: مرکز ماساژ درمانی به دلیل تبلیغ در فضای مجازی و اقدام به فصد خون و حجامت و مرکز لیزر نیز به علت فعالیت بدون اخذ مجوز تعطیل شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: کلینیک زیبایی پلمب شده نیز در فضای مجازی تبلیغ و اقدامات پزشکی از جمله تزریق ژل و فیلر انجام می داد.
مرادی اضافه کرد: این مراکز به دلیل دخالت در انجام امور پزشکی و تهدید سلامت قشموندان پلمب و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی گفت: همچنین به منظور صیانت از حقوق شهروندان از فعالیت سه مرکز غیر مجاز در حرفه پزشکی جلوگیری و به دادستانی معرفی شدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم افزود: هشت مورد شکایت مردمی از درمانگاه، مطب های خصوصی و بیمارستان های این شهرستان توسط واحد نظارت بر درمان و اعضای کمیته رسیدگی به شکایات بررسی و رسیدگی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا