اجتماعی

هفته دولت فرصتی برای ابراز ارادت مسوولان قشم به خانواده شهدا

هفته گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که به هفته دولت موسوم است؛ فرصتی مغتنم برای ابراز ارادت مسوولان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس به خانواده های معظم و معزز شهداست که این امر، عصر (یکشنبه) با حضور فرماندار و شماری از اعضای شورای اداری این شهرستان مرزی در منزل شهیدان گرانقدر قشم، انجام شد.

در این دیدارها، فرماندار قشم به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس شورای اسلامی شهر و رییس تبلیغات اسلامی با خانواده شهیدان خوش نام و والا مقام سرداران «ناصر هوشیار» ، «عماد کهوری» و «محمد رضایی قشمی» ملاقات و گفت و گو کرد.

محمد محمدحسینی در این دیدارها خانواده های معظم و معزز شهدا را سرمایه های بزرگی برای کشور و بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس خواند و افزود: شما توانستید فرزندانی تربیت کنید که در دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و امروز الگویی جاودانه برای آیندگان شدند.

وی گفت: دیدار با شما خانواده شهدا به ما روحیه و انرژی مضاعف برای نوکری و دستیاری مردم می دهد و ما را در ادامه راه پر فراز و نشیب خدمت رسانی به مردم دلگرم می کند.

فرماندار قشم اظهار کرد: حضور مسوولان در منزل شهدا و کسب فیض از حضور پدران و مادران این عزیزان باعث می‌شود که خدمات آنان به مردم از برکت بیشتری برخوردار شود و در این مسیر از دعای خیر آنان بهره‌مند شوند.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا